Unele dintre cele mai bune logo-uri sunt asociate cu branduri mici. Sunt ambalate cu desene conceptuale reci. Chiar daca designul logo-ului nu este puterea dvs., ar trebui cel putin sa puteti ajuta sa planificati si sa identificam modalitati de a crea o identitate mai buna a marcii utilizand aceste sfaturi.
Ia-ti un minut, gandeste-te si putem crea un loga mai bun folosind aceste cinci concepte-cheie.
Cele mai bune concepte de logo-uri nu sunt, de obicei, clare. Ele nu vin cu patru culori si trei tipuri de fonturi. Ele nu sunt afectate de tendinte. Ele sunt clasice si simple.
2. Flexibilitate
Un logo se invarte destul de putin. Va aparea pe site-ul dvs. web, pe materiale tiparite si pe social media, pentru incepatori. Toate aceste utilizari diferite inseamna o forma, o dimensiune si o flexibilitate. Este logo-ul dvs. suficient de flexibil ?
3. Culoarea (sau lipsa acesteia)
Fiecare sigla ar trebui sa fie utilizabila in culori pline, alb sau negru. Daca oricare dintre aceste optiuni nu functioneaza, logo-ul nu functioneaza.
4. Branding si logo design
Un logo bun va spune ceva despre marca pe care o reprezinta. Este ceva din povestea companiei.
5. Recursul necontenit
O siglă bună are un recurs neîntrerupt.
Alegeți unul dintre cele patru tipuri de design:
Logotype: Un design folosind doar litere
Emblema: Denumirea in interiorul unui design
Reprezentare simbolica: o imagine care sa reprezinte marca fara cuvinte
Icoana/asociere nume: o pictograma si litere
Concluzie
In timp ce majoritatea celor mai bune logo-uri care vin in minte imediat sunt de la mari jucatori, cum ar fi Coca-Cola, Nike, Adidas, etc. un design de logo sau sigla nu trebuie să vină cu un buget/cost mare.